ΡΟΔΙΑΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗΣ ΚΟΠΗ ΠΙΤΑΣ

Ο Ρ.Σ.Α. έκοψε τη βασιλόπιτα του!

Xθες το βράδυ έγινε στο ξενοδοχείο Plaza, η κοπή της βασιλόπιτας του Ροδιακού Συλλόγου Αυτοκίνησης, με την παρουσία των μελών του συλλόγου αλλά και φίλων του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Το «παρών» ...